Yaaay var hos plastikkirurgen i går och allt gick bra skall nu i väg på fredag för att tala med kirurgen då jag endast talade med en sjuksköterska sist. Skall även boka tid för operationen ^^
Förhoppningsvis så finns det tid när jag ville allstå i mellandagarna till jul, perfekt tid då jag kan kombinera sjukskrivningen med den vanliga ledigheten :D Man måste nämnligen vara borta från jobbet i ungefär två veckor efter operationen och läketiden är på ca 3 månader....
Men allt känns bra och förhoppningsvis kommer allt att sluta lyckat och allt kommer att vara precis så som jag vill ha det ^^


Har nu betalat alla räkningarna och har även lyckats lägga undan 10000 till resan som jag eventuellt skall göra till Japan till sommaren ^^

Peace out!! ;P

1 kommentarer

Nyxos

04 Oct 2010 08:01

Fy fan va kul!!! uppdatera hur det går för dig! Jag kommer vara inne på skype runt kl 5-7 på kvällen svensk tid i fall du vill prata ^^

fy fan vad jag saknar dig redan!! vill typ tillbax, men jag har låvat mig själv att försöka ngra veckor till. just nu har jag pratat med lärarna och de kunde tydligen engelska... suck men men. vill igentligen inte använda csn pengarna :P så jag kommer nog vara här tills mina pengar börjar ta slut och tills jag tröttnar lr längtar tillbaka. men vi sticker hit till okinawa denna sommar som kommer så visar jag dig runt och vi kommer ha sjukt kul!

miss u chuu

Kommentera

Publiceras ej